STRANGER THINGS

 
Jag har hittat en ny "sido-serie" att se!! Vet ni hur mycket jag älskar serier som man efter typ 1 minute ba "this is gonna b good"?? Denna lär bli en sådan, har sett ca 10 minurer och är very excited! Det är en ny Netflix serie (och ni vet att jag är en sucker för netflix serier) och jag har varit taggad sedan jag såg trailer, dock glömde jag typ bort den och ska nu ta tag i det! Har som sagt bara sett 10 minuter in, därför får ni trailern och ett tips istället för ett inlägg om vad jag tyckte - men var lugna, det kommer haha! Stranger Things är klassad som en drama-serie med från mina tio minuters av tittade så skulle jag nog säga sci-fi / drama / eventuellt thriller. Har ni tänkt se den?? Jag streamar den HÄR!

Kommentarer
Postat av: johanna

Alltid kul med nya serier! Den verkar spännande!

Svar: den var verkligen jättebra!! :D
Josäfin

2016-07-23 @ 22:19:34
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0