but if we all want to get out why do we keep on waiting?

 
Hejsan allihopa!! Ser ni något nytt?? Har ändrat design, och rätt rejält denna gång! Vad tycker ni?? Började igår kväll och fixade in allt idag. Blev faktiskt rätt nöjd, brukar ta ca fem tagningar innan jag är klar annars haha. Lite ledsen att han inte bara har halsringen på bilden tho men fick värsta idén runt bilden. Annars har jag käkat och sett game of thrones, hur kan det bara vara två avsnitt kvar?? Sjukt ju. Sen är det bara en vecka kvar till semester och Spanien!! Åhh om en vecka ligger jag vid stranden och dricker en drink typ. På tal om Spanien så små shoppade jag en ny bikini igår! Hittade en orange som hade matchande bikini-trosor som passade - helt sjukt haha! Har nog aldrig haft det. Även ett par shorts fick följa med hem, har nog inte haft shorts sedan första rundan till spanien i April 2014. Så nu har jag allt jag behöver, är så galet taggad. Denna jobb-vecka kommer kännas väldigt lätt att ta sig igenom!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Din nya design är jättefin och vad häftigt det blev på vänstra sidan med bloggarna som du länkar! Kram

Svar: TACK :DD
Josäfin

2016-06-13 @ 14:41:12
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Agnes

Du har alltid så fina designer!! Blir avis, hehe :)

Svar: TAAACK :'D
Josäfin

2016-06-13 @ 15:11:12
URL: http://agnescecilias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0