'cause we are; we are shining stars, we are invincible, we are who we are.

 
Ahh blir så nostalgisk nu i student-tider!! Fatta att min syster tar studenten på idag?? Var tvungen att kolla igenom lite bilder från min egen, känns som att man hittar nya bilder varje gång. Åhh var ju en sådan himla fin och underbar dag!! Måste säga att hur många gånger en inte ville åka till skolan; man var för trött, otaggad eller vad som, så saknar jag att träffa dessa människor varje dag. Träffar ju många av dem nu också även fast de flyttat iväg och man kanske inte ser vissa så ofta. Vissa har man glidit isär från och även om man gjort det av en anledning så saknar man vissa av dem. Några av dem träffar jag nästan varje vecka och ser som mina abslut bästa vänner. Men hur som så kommer jag för evigt vara tacksam för att ha hamnat i en sådan perfekt och underbart sjuk klass. Nog för att jag gillade både skolan och lärarna, men inget hade kunna få gymnasiet att kännas så hemma som att möta upp dessa cupcakes varje dag. Önskar dem all lycka i hela världen, även om ni är kvar i Uppsala, har flyttat till ett annat land eller om vi inte pratar längre. Ni gjorde min sista fas i skolgången helt magiskt roligt och galen och det är så jag kommer komma ihåg er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0