"don't worry, we know it. that's life and we all feel the same way."

 
Måste bara slänga upp ett bild på mitt nya skal som - ÄNTLIGEN - kommit! Det har varit massor av strul med det, beställde det typ runt valborg? Först var det slut på lagret och sen kom det bara sent, men de bad om ursäkt och jag fick en rabatt-kod så det var okej. Det är ifrån gocustomized och är som alltid nöjd med resultatet! Dock så såg jag att skalet var med gele runt kanterna (antagligen därför det var slut haha, trodde jag beställt ett vanligt hårtskal) och det kanske inte var det snyggaste men eftersom att jag tappat mobilen så många gånger är det nog behövligt haha. Denna gång blev det iallafall ett skal med alla mina cupcakes på! Ville göra något annorlunda men ändå behålla stuket eftersom att jag gillar det, så detta fick det bli denna gång! Men hade som sagt varit snyggare med ett som varit i vanlig design på skalet. Aja får bli nästa gång, lär säkert tröttna på gele-kanten snart ändå haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggt!! Skulle också vilja ha ett skal med egna bilder 😍👌🏻

Svar: TACK :D- skalet är gjort i photoshop om det är du som även är den andra kommentaren haha :D
Josäfin

2016-06-11 @ 22:24:44
URL: http://teamluffarligan.blogg.se
Postat av: Amanda

Btw, vart/hur har du gjort själva bildcollaget? 😊

Svar: Photoshop! :D
Josäfin

2016-06-11 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0