he turns back home but he wonders; what if he kept on going?

 
Lite nya bilder idag också! Mamma följde med när vi red en sväng på banan och knäppte lite. Amigo var dock väldigt o-pigg idag, väldigt tung och lite trött. Equi kommer ju ut imorgon och det behövs! Han är riktigt stel och sne i vänster varv, är nästan lite läskigt att rida i det varvet ibland då jag får för mig att han ska lägga krokben på sigsjälv. Han liksom går med framdelen inanför spåret och är omöjlig att böja, så lite koll av bog osv blir perfekt. Annars var han fin! Dessutom är det aldrig tråkigt med nya bilder även om passet inte var tip-top. Lite ringrostiga båda två men vi kommer nog tillbaka snart med lite träning. Dessutom lyckades pappa fixa till mina stövlar lite så att de är ridbara i igen! Som jag saknat dem haha. Annars blir det en lugn kväll, ska äta flaming-hot ostbågar och se vidare på min rewatch av sense8. Ser fram emot nästa vecka, bara fem dagar jobb innan det är semester-time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0