her waved had crashed and passed me by.

 
Idag var en riktigt bra morgon! Har tvättat håret, tagit lite sovmorgon samt gjort en svingod carbonara pasta på soja-bacon. Damn that was good. Enda dåliga är att det regnar och jag ska gå till jobbet - waste of this good hair day. Men förhoppningsvis är det uppehåll när jag ska dra ner, jobba fyra timmar och sedan vidare på AW! Har också spelat in en vlog som ska upp nästa vecka när jag är i Spanien - är så taggad btw!! Hoppas ni ska gilla den, är en mini-version av mina spök-videos hehe. Så livet rullar på och jag räknar ner tills vi flyger iväg på måndag - men har roliga planer för helgen också så nu när den är nära är det inte så bråttom längre. På lördag ska vi göra något svinkul och jag ska vlogga hela kvällen tror jag! Så hoppas kunna leverera en kul vlog på söndag. Men nu ska jag packa ner allt jag behöver för att gå från work to party (haha) efter jobbet tills vi tar bussen in på After Work. Ska bli trevligt, älskar ju att göra saker på vardagar! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag sitter och taggar inför att jobba 21.30-08.00... Lite svårt att lägga sig o sova när vi har kattungar i huset.. och hur svårt det är att slita sig och gå till jobbet på kvällen skall vi inte tala om!!

Hoppas inte ditt hår blev förstört och att AW va trevlig :)

2016-06-16 @ 17:14:02
URL: http://yunico.blogg.se/
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Det låter ju som en bra start på dagen! Hoppas det blir en härlig AW! :)

2016-06-16 @ 17:29:14
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0