i don't care where in the world you are 'cause you know that it's not too far

 
Idag har vi hoppat på första gången (förutom någon sockerbit) på nästan ett år??? Sedan förra sommaren iallafall! Och det var så himla roligt, tyckte bara jag och Amigo. Jag är dock så himla ringrostig, och saknar mina stövlar. Dessutom bjöds det på en avramling - som mamma såklart inte fick på bild!? Vafan!! Landade dock på fötterna, han hoppade mega-stort på ett hinder och jag ba flög! Kastade tag runt halsen och gjorde en akrobatisk landning på marken. Sträckte mig på framsidan av vänster lår och har så jäkla löjligt ont haha! Men Amigo var jätte-pigg och supertaggad på att hoppa, verkligen jättefräsch! Så himla roligt. Har massor av nya bilder fast ca 90% var lite över-exponerade och nästan alla hopp-bilder är i galet ofokus (se bild ovan haha). Mamma är lika ringrostig på att fota hppning som jag är på att hoppa haha! Så nu ska jag ta tag i att laga mina stövlar snart och åka med mamma och handla bikini, typ 10 dagar kvar till Spanien ju!!! Åhh så taggad. Ska bli så himla roligt att bara dra iväg till solen och ledigheten!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad härligt och KUL! Trotts avramling, haha. ;)

2016-06-09 @ 15:14:53
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: my

Men åh vad roligt :D Så fina!

2016-06-10 @ 15:59:22
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0