i was sleeping and i've finally woken up

 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Bra fråga. Har ju alltid sagt att mina barn ska heta ben & jerry men det känns för elakt att döpa sin dotter till haha (eller??). Gillar namnet Ashley tho!

 

2. Vilken var den senaste filmen du såg? The Conjuring 2 på bio tror jag allt! Ser typ bara film på bio haha.

 

3. Hur uppvaktar man dig? Ta med mat, var inte en idiot. Hahaha.

 

4. Har du bra självförtroende? Alltså det är ju en väldigt blandad fråga. Beror helt på dag och humör. 

 

5. Berätta något inte så många vet? Jag har skolios, alltså en S-formad ryggrad. 

 

6. När var du riktigt stolt över dig själv? När jag också Amigo hoppat felfritt på vår första tävling! Då jäklar var man så stolt över oss.

 

7. Beskriv ditt drömutseende.. Oj, vet inte riktigt men kan ju säga att Holland Roden är goals.

 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till.. Ca alla mina vänner bc they are gold.

 

9. Någon du har kysst? Alla. Hahhahha nej men vet inte? Mina vänner på fyllan eller nått säkert.

 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja det finns nog något undangömt någonstans i garaget typ, är så mycket skit där att knappt cyklarna får plats, än mindre bilen som faktiskt ska stå där haha.

 

11. Den du senast sov över hos? Oj, jag vet inte?? Kan det vara så att det var när vi var i Spanien och jag sov med Anna? Eller räknas det eftersom att det är vår lägenhet? Isf typ när Thea fyllde 20 förra sommaren?? 

 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? Jag skrev i våran "4 tallrikar och 2 testiklar" grupp. Eller eventuellt i "Pojkar Är Skräp". Ja vi har episka namn på alla konversationer haha.

 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Ja, ganska!

 

14. Vad väljer du, godis eller chips? Chips tror jag faktiskt? Om det ingår dipp alltså.

 

15. Har du instagram? SÅKLART hatar när man har vänner som inte har instagram för då känner man sig fett taskig när man inte taggar dem i grupp-bilderna precis alla andra ens vänner är taggade i. "Vadå den där personen då, gillar ni inte den" typ?! (take a hint Simon!! har redan converterat Anna)

 

16. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Harry Potter?!

 

17. Har du rykten efter dig? Tror jag inte, har inte hört några iallafall men vore roligt kanske.

 

18. Din absolut sämsta egenskap? Väldigt lat och orkar sällan ta tag i saker som jag inte går all in för.

 

19. Din bästa egenskap? Är extremt social - för det mesta på bra humör och vill umgås!

 

20. En låt du är beroende av? Just nu spelar jag mycket Norlie & KKV bc de släppte nyss en ny platta och Västerbron går på repeat

 

21. Vad stod det i ditt senaste sms? "Kom du ihåg att avsluta parkeringen" från Sparrisen haha.

 

22. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Mina vänner typ haha. Eller ovänner kanske så man har någon att äta om de slutar vara hjälpsamma?

 

23. Kan man vara vän med sitt ex? Tycker jag man borde, varför inte? Men mycket beror nog på hur allt slutade I guess.

 

24. Har du kysst en kompis? Haha jorå kan väl ha hänt

 

25. Hur lång är du? 180 cm cirka.

 

Kommentarer
Postat av: Josefine Pehrson

du ska ba veta vilken rykten som går om dig ;)))))) hahahahahha nääääää

Svar: hahhahaha "hon rider med bett egentligen!!" ;)))
Josäfin

2016-06-27 @ 19:21:14
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Josefine Pehrson

SV; hahahahaha. "hon är inte så awsome egentligen" "hon är egentligen värsta suckern för romance och boyfriends fastän hon låtsas som att det är det värsta som finns" ;)))

Svar: hahahahaha "hennes favorit glass är GB"
Josäfin

2016-06-29 @ 15:38:48
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Josefine Pehrson

SV; "hon betalar sina vänner för att umgås med henne"
okej nej nu blev de mörkt HAHAHA

Svar: hahhahaha nej "hennes föräldrar betalar hennes vänner för att umgås med henne" HAHA
Josäfin

2016-06-29 @ 21:18:36
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0