it’s a new view babe; but it’s the same air.

Ahh är så sjukt lökigt här hemma! Håller på att student-städa (syrran tar ju studenten på fredag, vad händer) och svettas bort. Inte taggad på att slänga på ICA fleecen och dra till jobbet. "Varför tar du inte din skjorta dåå" undrar säkert många men tro mig - den är inte svett-fläck säker. It's a no. Iallafall så var jag och Alex och fotade igår! Himla mysigt och fin kvällssol, men däremot så önskar jag att solen varit liiite lägre. Sen var gräset mycket högre än vad jag trott och Amigo tyckte att det var liiite jobbigt. Bilderna är så svåra att redigera dock när färgerna blir så starka men det får gå haha. Nu är det bara två dagar jobb kvar, är så skönt att vara ledig på fredag. Hoppas på fint väder så man kan ha klänning på sig när Poyo springer ut! Sedan ska mina vänner joina mottagningen på kvällen och föra innan vi ska dra ut! Så är taggad på helg. Blir långhelg för mig också även om jag jobbar på måndag så hoppas att folk är up for roliga saker på söndag. Men nu ska jag fortsätta städa, dags att återgå till att löka och röja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0