we'll be burning out of control

 
Kan förklara dagens uteritt med följande: flugor i massor samt kaos. Tänk er att den enda har panik för en robotgräsklippare och den andra har panik för att den ser en geting-broms krypa på ens ben. Bra stöd vi är för varandra haha ♥ Nej men på riktigt, vi båda fick spunk på alla jäkla flugor (VAD VILL NI MIG?! FÖRSVINN FLUGÄCKEL Å SLUTA FÖRSÖKA SÄTTA ER I MITT ANSIKTE ELLER KRYPA IN I MINA ÖRON) och typ kaos taktade iväg genom skogen. Hade nog blivit en mysig sväng om man sluppit dem haha. Annars var han jättetrött och vi myste massor i stallet innan vi gav oss ut och slogs med bromsar och skit. På riktigt, lovar ett vi hade en broms som förföljde oss. Hörde ljudet när den cirkulerade runt oss som ljudet från Hajen filmerna typ, PANIIIK. Aja mötte inga getingar iaf, bromsar klarar jag av. Förutom när getingbromsarna plötsligt kryper på mitt ben och jag tror att det är en mördargeting bc it's kill or be killed. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0