"här josse, håll min taco" - ronja räcker över sin drink när hon ska på toa

 
(jag ber om ursäkt för min frånvaro, ställde inget larm och ingen väckte mig sååå jag vaknade klockan två hahhaa). Mellofinal betyder mello-drinking-game i våran värld och årets final var inget annorlunda! Jag stressade iväg från jobbet, vi käkade tacos och sedan poppade jag schlager-skumpan! Och årets final var ju on point, hejade dock på Oscar men är väl helt okej med att Frans vann. Han nummer är väl lite tråkigt dock men vafan inte så att man vinner två år i rad så spela roll haha. Samt Gina och William Spetz som programledare?? Drömmen ju?? Enda som saknades var typ Björn Gustavsson också så hade det varit komplett. Alla mellanakt nummer var ju också så sjukt bra??? Helt chockad, detta år har fan hållit en standard ändå?? Aja, sen gick vi ut, mötte upp lite människor, drack drinkar och sedan avslutade vi på Max där jag flydde till bordet bredvid och ba "mina vänner är svin, jag sitter med er nu". Om ni undrar försökte alla bara äta upp mina pommes. Och tja sedan somnade jag hemma och sedan vaknade jag klockan två. Mitt liv är ohållbart hahhaa slänger in kvällens bästa-mello nedan:
 
  • Jonas Gardells sista nummer var ju ca det bästa någonsin, vi skrattade så vi grät för allt allt var så on point. 
  • Lynda Woodruff var tillbaka och vi ba hahaa nej det kan inte bli lika bra som Eurovision MEN SÅ VAR DET DE ÄNDÅÅ OMG
  • Måns nummer?? Varför sparade vi inte det till stora europa finalen?? Kan vi köra det igen?? Jag röstar ja annars typ revolution
  • När William ska terrorisera scen-arbetarna och ba "jag orkar inte springa efter jag har astma" var ca det momentet jag insåg att jag och William är samma person ??? bondade.
  • Att vi insåg att den vita killen i panetoz har mer african-vibe än Saraha och han sjunger på svenska
  • När de spelade mellanakten med massor av gamla mello-hits och vi skrek med i ca varenda låt?? Utom typ snälla snälla för då skrek vi snälla sluta

Kommentarer
Postat av: my

När det var Måns nummer sa min morbror efter ett tag "varför var inte han med för? Han var ju bättre än alla andra". Jaaaa kanske för att han vann förra året?!?!?! Det hade han tydligen inte koll på XD

2016-03-13 @ 17:25:40
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: my

När det var Måns nummer sa min morbror efter ett tag "varför var inte han med för? Han var ju bättre än alla andra". Jaaaa kanske för att han vann förra året?!?!?! Det hade han tydligen inte koll på XD

Svar: hahahahah true tho!!
Josäfin

2016-03-13 @ 17:25:40
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0