if she likes it cause we just don't eat we're socially relevant

 
Bjuder på tre små-fula bilder ifrån imorse när vi lekte lite på banan. Eller ah Amigo busade och jag typ bad till gud att han inte skulle stanna vid nån buske och jag skulle behöva jaga honom. Haha. Är faktiskt inte bara lat denna gång utan ryggen som krånglar. Men det gick bra en stund iallafall och lite nya bilder fick vi iallafall även fast de är rätt kassa och vädret var dimmigt och regnigt. Kanske kan bli lite nya på fredag om jag och min trasiga rygg vågar mig upp igen haha. Annars så jobbar jag massor, är överlycklig över att sluta två timmar tidigare imorgon och försöker byta bort mitt pass på söndag för att slippa jobba sju dagar i rad tills nästa helg. Nån som läser min blogg och känner sig manad?? Inte?? Aja, nu är det dags att rulla till jobbet för ännu ett långt härligt jobbpass. 

Kommentarer
Postat av: Alma-Lena

Så fin han är din Amigo.

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-03-24 @ 10:49:41
URL: http://barockbloggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0