it's safe to say that timing is everything

• har fortfarande svinont i ryggen och önskar att jag inte behövde jobba idag så kör en "förra veckans" lista 
 
Veckans Quote: "Här Josse, håll min taco" aka Ronja ger mig sin drink när hon ska gå på toa.
 
Veckans Skönaste: Att sova som en sten 5 timmar. Visst att jag vaknade klockan två men fan vad kroppen behövde det där ??
 
Veckans Karma: När jag svarar på en fråga och råkar slå ett nummer fel så att kundes paprika gick in som äpple, vilket kunden efteråt fick totalt spel över och börjar skrika att "nu har du allt fuckat upp för jag har då inte köpt några jävla äpplen!!". Jag ber om ursäkt och säger att jag måste slagit in paprikan som äpplen och ska göra om - vilket hon irriterat instämmer om att jag allt borde. Roligaste är ju dock att paprikan har dyrare kilopris så hon måste betala mer!! Alltså hahahahah somliga straffar gud direkt!! Jag hälsade trevlig helg och kunden klampar argt iväg utan att svara. 
 
Veckans Mat: Inget slår fan chilli-cheese, pommes och cheddar-dipp sådär klockan halv tre på natten
 
Veckans Betrayal: När jag ska göra popcorn och dipp och när popcornen är klara visar det sig att mamma snott min sista dipp-påse?!?! Biggest betrayal, är sånt här som gör att familjer sluta prata med varandra hahaha. Hon köpte dock en ny till mig sen men det hjälpte mig inte då juu
 
Veckans Måste: Behöver inhandla nya jeans och nya hörlurar snarast. Hade tänkt göra det i helgen men tja sen var man ju så snäll och jobbade istället så.
 
Veckans humör: Har jobbat 6-dagars veckor och stänger ca 75% av tiden samt har fuckat upp ryggen - HUR TROR NIII??? är på bristningsgränsen hahah
 
Veckans Tagg: Att Faking it och Awkward börjar i veckan!!!
 
Veckans Amigo: Alltså han låg ju bra till tills han bestämde sig för att från ingen stans flyga i luften och göra mig till en grönsak 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0