it's useless searching in the cupboards when everything you have is on your back

 
Ursh igår var ingen bra idag. Lyckades få en allergi-attack på förmiddagen när jag kom till jobbet och man mår ju som man mår efter - kroppen blir helt slut. Åhh så sjukt jävla trött jag är på skiten. Om ni undrar är jag allergisk mot livet tror jag. Åt en macka, drack te och massa vatten precis som varje morgon, tog en promenad till jobbet och BAM kan inte andas och känner för att klia ut ögonen med en gaffel eller nått. Han ta min medicin innan jag svullnade upp helt iallafall, det hade ju varit en syn. Sen stängde jag, kom hem sen och ba nää nu ska jag sova. Men kunde såklart inte motstå att se mina serier och hamnade i säng alldeles för sent (vilket är typ tidigt för vanliga människor men sent för Josäfin som gillar att ha minst 10 timmars sömn haha). Men nimorgon är det fredag och sen heeelg! Okej erbjöd mig att ta en kollegas pass på lördag (vem är jag ens, sluta upp med det här du behöver vila) men det var ett pass som slutar tidigt så har fortfarande tid att ha lördag. Allt förutom en mysig sovmorgon som suttit fint dock men det får duga i krig.

Kommentarer
Postat av: IDA-FOTO

Så jobbigt det där med allergin... Kämpe! Kram <3

2016-03-03 @ 16:35:39
URL: http://sidensfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0