lista på vad jag gjort denna fina torsdag

  • Jag har varit hos kiropraktorn, knäckt hela kroppen och fått akupunktur. Är som en ny människa, omg. 
  • Jag har också stannat och köpt naturgodis bc behövde naturgodis.
  • Sett Pretty Little Liars finalen, ofta en halv säsong redan gått?? Vad har ens hänt???
  • Kolla ut på det fina vädret, är inte ett moln på himmlen!!
  • Insett hur onödigt det är att jobba när det är så fint vårväder. Inte taggad på att jobba snart alltså.
  • Så då år jag mer naturgodis och blev glad igen. 
  • Tills det fastnade nötter i min tandställning. 
  • Har också börjat ladda upp en mycket sjuk video på youtube för kommer inte hinna göra en ordentlig vlog. 
  • Och nuu ska jag typ iväg till jobbet. Två pass till innan det är helg!! ALLTSÅ JAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0