baby I tried to break it, but that's some kind of spell you got over me.

 
Åh vilken supermysig helg man hade då!! Först började den med Rebecca & Fiona på flustret med mina tre cupcakes, fortsatte med en lazy-lördag med löshoppning och grillat på kvällen och avslutades med myskväll i en park bakom Fredriks lägenhet med kubb och fika. Bakade en rabarber & hallon-paj som var helt ätbar om man hade massor av vaniljsås på, fotade mysiga bilder i solnedgången, spelade vårt värsta kubbspel någonsin (vi fick inte ner en enda??) och allmänt snackade skit och fånade oss. Som det ska vara, värmer upp inför sommaren. Idag har jag chillat (är helt pollenröjd, kändes inte ens i höger öga när jag droppade det?? håller jag på att dö??) och sett game of thrones (omg?? the feels?? JAG DÖR) och nu ska jag spela in en vlog innan jag drar till jobbet! Hoppas ni hade en lika trevlig helg och att eran början på denna vecka blir bra! I övrigt har jag ätit vegetariskt i flera dagar nu och åt en sådant galet god champinjon-burgare med valnötter och getost igår?? Shit pommes vad gott! Tackar för alla tips och tar gärna emot fler recept och inspirations-källor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0