but I still see, just how perfect we can be.

 

1. Ditt bästa sommarkäk? 

Älskar grillat och goda sallader! Just nu kan jag tänka mig att det blir massor av hallouimi burgare. Älskar också att äta på resturang på sommaren, gärna på något ställe med en fin och bra uteservering. Typ Tzatsiki i Uppsala där man kan sitta bredvid ån! Hur mysigt?

 

2. Favoritdrinken?

Appletinis eller frozen strawberry daiquiris, särskilt på sommaren! 

 

3. Å om du inte dricker den så föredrar du?

Cider eller vin, vitt elle jordgubb typ!

 

4. Är bada nåt för dej?

Nej alltså älskar att bada i pool men är typ rädd för annat vatten haha! Stranden i Spanien går bra (särskilt om man leker i vågorna som barn haha) men vatten i Sverige håller jag mig gärna ifrån haha. När det gäller pool är jag dock ingen badkruka och älskar att hoppa och volta i vattnet!

 

5. Hur klär du dej helst?

Antingen klänning eller en kjol tillsammans med en crop-top!

 

6. På midsommar gör du, ja vad då?

Iår är jag i Spanien för tredje året! Är dock inte där med vänner och firar som innan utan med familjen samt mormor och morfar då mormor fyller år. Är ju snart dags att dra iväg och är så taggad på värme, god mat och mys med familjen! 

 

7. Vilken blir årets sommarplåga?

Iår vet jag faktiskt inte! Den som lever får se antar jag!

 

8. Vad är det värsta med sommaren?

Alltså getingar?! Så vidriga, håll er borta från mig! Annars är väl att folk alltid jobbar och inte kan hitta på något, eventuellt att man själv jobbar när folk vill hitta på något. Sällan det går ihop bra alltså, tråkigt juuu!

 

9. Sommardjur du gärna ser mer av?

Så mysigt med ca alla andra djur haha. Nej men är alltid mysigt med typ fjärilar och igelkottar osv som dyker upp på sommaren. 

 

10. Sommardjur som gärna får brinna i den eviga elden?

Getingar och fästingar är stora "brinn!!"Dessutom är mygg och flugor inte så populärt i häst-sammanhang. Ursh, alltså varför ska flugor alltid försöka ta sig in i typ öron och nästan? VIDER. Ursh, kan typ få panik - fly Amigo, flyyy!!

 

 

11. Vilka planer ser du mest fram emot?

Resan till Spanien över midsommar samt resan med mina vänner i Augusti!

 

12. Vad grillar du helst?

Just nu Hallouimi, men annars har jag alltid gillat hamburgare överlag. Såå gott ju!

 

13. Vilka böcker ska du läsa?

Ingen jag vet än! Men någon hoppas jag att det blir iallafall!

 

14. Vem ser du fram emot att hänga med?

Alla mina cupcakes såklart?! Har REDAN gjort evenemang på saker som vi ska hitta på så att folk kan ta ledigt haha. Ville hänga med dem jämt ju. Tur att allt blir lättare på sommaren så att man kanske kan orka ses några kvällar i veckan för mys-häng sena sommarkvällar! 

 

15. Vilka ”sommarmåsten” vägrar du att missa?

Alltså vill ju "vägra" missa Bråvalla men blir nog tyvärr så! SÅÅ ledsen ju! MEEEN jag vägrar missa PRIDE! Förra årets Pride var lätt årets bästa dag, shit vilken feel good dag. Aldrig har man mått så bra typ, livskvalité på hög nivå.

 

16. Vilka "måsten" missar du gärna?

INGA?? Vem vill missa roliga saker!?

 

17. Vad äter du helst för glass?

Äter helt ben&jerry´s men är man ute äter jag gärna kulglass med saltlakrits och choklad!

 

18. Hur ser årets bikini ut?

Vet vet, den har inte inhandlats än. Däremot lär mina svarta bikini-trosor följa med och några bikini-toppar från förra året.

 

19. Hur är bikiniformen?

Hahahha vem bryr sig?

 

20. Vad är det bästa med när sommaren tar slut?

Egentligen inget. Kanske mysiga höst-kläder? Njaa, fördrar sommaren nog allt. Halloween är väl det man längtar efter men mestadels är livet mörkt haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0