he slips off his worn out suit and tries to rest; she's a million miles away across the bed

 
Igår drog jag iväg på bio-dejt med Anna efter jobbet! Båda var ca "JAG SKA SE X-MEN APOCALYPSE IDAG!!" så vi drog iväg på nio bion eftersom att jag jobbade sent även fast jag ska upp till stallet innan sju. Värt det. Så taggad på denna film och besviken blev man inte! Hade en aning om att slut-striden kunde spåra men det gjorde den faktiskt inte, faktiskt hade de kunnat dra på lite till men ska inte spoila hehe. Älskar karaktärerna, nya som gamla, och som vanligt spännande, bra gjort och med humor-glimtar på de rätta ställena. Classic Marvel and that's why I love you. Kan vi bara uppskatta hur perfekt Quicksilver är?? Alltså hela han?? För att nämna tre kan vi ju börja med att grunden är Evan Peters och som att det inte vore nog lägger vi på episka kläder samt slänger in en helt sjukt härlig och sjuk personlighet? Alltså hans scen från Days Of Future Past var ju episk och trodde aldrig den skulle gå att toppa - jag hade fel!! Helt klart väldigt nöjd, så sen den. Andra tankar är att uppsala är väldigt fint nu så ska tvinga med vänner på att käka middag och dra en foto-runda efteråt snart. Jaja, nu sova (då sova?) och imorgon till stallet (nu till stallet?) - glömde att detta skulle tidsinställas när jag lyriskt skrev klockan ett på natten haha.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Så kul med bio, vill också se den :D

2016-05-19 @ 14:39:52
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0