if it was you and me against the world, we'll take the money and run.

 

Låten som får dig på omedelbart fredagshumör? Oj, jag vet inte?? The Good The Bad And The Dirty drar ju alltid igång en men kanske The Pong Dance at the moment?? Idk?? Vilken är eran fredags-låt??

 

Bästa festen någonsin? ​Ahh har ju så många bra fester!! Men alltså Hawaii Is Back förra året var ju så bra?? Dessutom var nyår 2013/2014 såå bra!! NEJ NEJ eller ah "fest å fest" men alltså vår utekväll i London när vi blev VIP med gratis drinkbord kommer för evigt vara episk. Har aldrig garvat så mycket som när vi dagen efter ba "hur kom vi ens hem??" och sen hittar vi massa filmer från min mobil!!! WATCH HERE btw

 

Drinkrecept som alltid funkar? Mina appletinis är on on point men en red bull vodka kan någon aldrig misslyckas med. 

 

Värsta efterfestminnet? ​Jag har nog inga dåliga efterfest minnen?? Bara episka. Som när vi hängde i nån snubbes tak-våning och drack champagne för att min vän ville haffa honom men sen så påminde han för mycket om hennes ex så vi bara drack champagne och åkte hem haha. Good times. And great champagne. 

 

Har du nån gång hällt öl över någon? Hahahha hällde min cider över Antonio en gång, räknas det?? Han skulle lyfta upp mig och jag hatar när folk ska "bära" mig!! JAG ÄR TYP TVÅ METER LÅNG BÄR MIG INTE. Så jag hällde min cider på honom. Alla som inte kände mig ba "ew who's that bitch" haha.

 

Värsta klädmissen i festligt sammanhang? Äh, allt kan man göra festligt. Kom igen I have seen some shit at bråvalla haha.

 

Sjukaste festivalminnet? ​Sjukaste?? Skulle bara kunna lägga in när dunken (creepy old guy som kom med sprit till vårt camp och hängde där??) kommer förbi och frågar om han får ta vattnet från vårat partytält att grogga med och leave it here men kanske när vi såg maskinen förra sommaren på bråvalla?? SICK. 

 

Oslagbar nattmat? ​Alltså jag älskar att äta chilli-cheese. Eventuellt pommes med Max cheddar-dressing.

 

Stans bästa klubb? Alltså måste väl säga BJ? Flustret har bästa lokalerna men alla där är gamla. Haha. Nej men föredrar nog Terassen i uppsala men alltså skulle vilja ha nån riktigt bra klubb! Gillar BJ på sommaren men annars så tja, det duger i krig. 

 

Bästa festsällskapet? Alla mina cupcakes!! Haha värsta är väl att vi är så många. Tar över stället typ. Eller fyller upp hela huset. Är det fest? Får man komma? Får man ta med sig nån? Hur många?? Bra för jag har typ 20 pers så måste med

 

En dancemove som alltid fungerar? Är så sämst på att dansa att mitt signature move är att fistpumpa typ

 

När är det dags att gå hem? ​När man ser alla på klubben stressat kolla sig omkring efter ett sista minuten haff och då känner man typ "ah nu är det dags att gå till donken" och så får man springa runt och jaga sina kompisar för flykt. haha that is some flykten från hönsgården shit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0