never thought It'd be you I would always need.

 
Igår lagade jag sjukt god middag med ICAs vego-nuggets. Ska äta de till lunch idag också, so happy. Idag drog jag upp till stallet för att longera på morgonen. Vilket var så jobbigt?!?! För alltså att ha pollen-allergi är typ att gå och lägga sig och sen vakna x antal gånger under natten av att kroppen försöker döda sigsjälv. Näsan täpper igen, halsen svullnar och dessutom om man har otur så kladdar ögonen igen så då vaknar man och kan varken andas eller se. NICE. Dessutom blåser det och blev därför väckt av Tindra, aka min nu största fiende haha, hela morgonen. Ahh alltså jag är så sjukt trött. Inte taggad på att jobba tills ikväll alltså! Men det gick bra med Amigo iallafall, det blåste ju som sagt så han sprang mest av sig själv haha. Imorgon är jag ledig (yeyy kan man tänka nu men ska jobba hela lördagen istället, rip) så vi ska rida ut på morgonen (rip min sovmorgon </3) och sedan får vi se vad som händer! Men först jobb till klockan åtta!!! Poppa ipren och svep en redbull så kör vi. Känslor just nu haha.

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Fyfan vad gott med potatiskroketter :(

Svar: har varit så sugen på det haha! Var så länge sedan?!
Josäfin

2016-05-25 @ 19:36:08
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Gott!

2016-05-25 @ 20:09:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0