there will never be a heart that i could break that i could find to take your place

 
Igår höll jag på att dö, sen mådde jag bra, sen höll jag på att dö igen och så on gick det hela dagen. Jävla äckel pollen. Har droppat ögonen, nässpray och fucking recept-piller men kan knappt andas??? VAFAN. Sen så jobbade jag och satt typ seriöst och tänkte på hur jag kanske borde fejka min egen död. Aja sen när jag jobbat klar rullade jag hem till Elin för girls-night. Med Fredrik. Vi drack sangria (vatten för mig, köre <///3) och åt kladdkaka som Thea lämnat i Ronjas brevlåda till oss. ÄLSKAR DIG THEA. Annars satt vi och snackade skit. Fredrik beställde barnförbjudna saker till Elin för att Elin inte har några barnförbjudna saker och vi blev alla påminda om att Fredrik är helt jäkla sjuk i huvudet. Sen åkte jag hem. Och sov som en sten. Nu ska jag köra mina föräldrar till flygplatsen. Igen. Gör jag ens annat?? NÄR SKA JAG FÅ ÅKA NÅGONSTANS HALLÅÅ.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mums vad gott med kladdkaka! :)

Svar: Verkligen :D
Josäfin

2016-05-05 @ 16:24:23
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0