well you don't have a choice once it's gone; so what side of love are you on?

 
Onsdagens vego-tacos! Så sjukt goda. Härligt med fredag idag, även om jag jobbar imorgon så är det rätt okej. För efter jobbet imorgon ska jag och Poyo iväg på äventyr!! GISSA VAD?! Har ju snackat om detta i hundra år men aldrig kommit till saken. Men nu ska vi iväg och tatuera oss! AHHHH. Är så taggad. Sen blir det eurovision på kvällen och firande av Frida. Ikväll ska vi ut tror jag, så blir full fart hela helgen. Men nu är det sommar så då är det helt rätt, fullt ös! Annars jobbar jag hela dagen och sedan ska jag snabbt till stallet innan hem igen. Ridning är nog på schemat om inget annat koms på så hoppas han känns bra idag. Är allmänt pepp på livet så önskar er alla trevlig helg!! Det tänker jag ha iallafall, är alltid bra med eurovison ju! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0