what it really means if the world came running down

 
Två till bilder från igår! Så kul med nya bilder och härligt med sällskap. Amigo däremot är lite ... ? Jag vet inte. Har är inte halt på något sätt men känns ändå ofräsch? Känns inte helt framme. Först antog jag att han var trött av värmen, eller uttråkad eller något. Vi satte upp ett litet hinder och han var jättetaggad på att hoppa men det gick ändå inte frammåt? Sen helt plötsligt galopperade han jättefräsch och sen nästa varv så var han konstig igen. Kan vara att jag är out of shape och letar fel men han har varit konstig hela veckan tycker jag. Seg liksom. Idag tyckte jag att han var likadan. Sen var det något som smällde och efter det var han stirrig men fortfarande kort. Sen när vi skulle galoppera fick han ett av sina damp-ryck och efter det var han fräsch? Äh jag vet inte. Men är liksom nått i magen som inte käns rätt. Kan ju bara vara så att han har en låsning någonstans och att det är därför han är lite sne och kort. Han är inte halt, inget ont i ryggen och varken pulse eller varm  hovarna. Aja, vi får se, kanske blir ett besök av equi snart. Annars är det fortfarande sol och snart dags för jobbet. 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Så himla fina bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-05-11 @ 13:01:21
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilka fina bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-05-11 @ 13:27:04
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0