yes and I lie awake in bed at night; picture you when I close my eyes

Okej, tog INGA bilder igår?? Vem har jag blivit?? Vem är jag ens?? Så kände man typ idag när man vaknande och skulle lägga upp nått från igår i detta blogg-inlägg. För igår hände det!! Nu sitter första tatueringen på kroppen!! Erika (LÄNK HÄÄR) gjorde denna fina på min rygg igår och även lite romerska siffror på min systers axel. Så sjukt duktig och är galet nöjd med resultatet! Var faktiskt inte ens farligt så fler sånna här lär det väl bli.. heh. Sedan direkt efter drog jag ut i skogen för att fira Frida som fyller år och se eurovision såklart! Vad tyckte ni?? Alltså hade hellre haft australien som vinnare (drömmen: australien vann, vi hostar och dem betalar) men allt annat är ju on point. Vi är ju helt klart bäst på att hålla detta kan vi ju säga. Hur som, ska fixa bilder på tatueringen när den fått läka ett tag! Den ser dock så bra ut redan nu, knappt nå rött alls. Bara min dramaqueen axel som fuckar haha, vänster axel har svullnat till dubbelstorlek och tror att den ska dö. Som vanligt alltså, den kan typ göra så om jag sovit konstigt eller om jag råkar slå i den. Dramaqueen är ordet haha.

Kommentarer
Postat av: my

AAASSNYGG :DDD

Svar: TACK!!!
Josäfin

2016-05-16 @ 16:44:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0