cause all that I want is to love and just be loved

 
I gårdagens mobilbilder hittar vi en skitig Amigo i solnedgången, en Ella som nosar mig i huvudet medan jag fotar, stallets nya häst - frisern Jonas och mer solnedgång. Idag dagens bilder hittar vi antagligen moln och sol!! Yes, that's right. Idag åker jag till spanien igen. Sitter antagligen i detta nu och sover på planet eftersom att jag inte sovit ordentligt eller fått sovmorgon på över en vecka och gick upp innan fem idag. Kommer hem på onsdag igen och Andrea ska ta hand om Amigo sålänge. Har lite inlägg som kommer upp och som vanligt kan ni hänga med via instagram, snapchat och twitter. JossanAmigo på allt, inget som ändrats där haha. Nu i skrivande stund ska jag packa. Sen som vanligt där också haha. Ha det så bra här hemma medan jag är borta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0