EYEWITNESS

 
Länge sedan jag postade ett serie-tips så här kommer min senaste obession! Den heter Eyewitness och började för två veckor sedan, så är endast tre avsnitt ute än så länge. Serien har en halvsvag storyline som dock växer med varje avsnitt, en ful grön coloring (haha) och helt ok skådespelare men ändå har den fastnat såklart. Behövde ju verkligen fler serier att se haha. Har ju dock bara shameless på måndagar så passar ju bra. Serien utspelar sig i den lilla staden Tivoli och tar sin början där två tonårspojkar (Philip & Lukas) blir vittnen till ett trepersons mord i Lukas pappas stuga. Philips fostermamma är stadens sheriff och har hand om utredningen som inte har mycket att gå på. Philip och Lukas håller det som de sett hemligt eftersom att de inte vill att någon ska veta varför de var uppe i stugan, men samtidigt lever de i ständig skräck för mördaren som fortfarande är kvar där ute. Som sagt så tycker jag att serien växer med varje avsnitt och mord-storyn blir sjukare och mer vriden. Tror verkligen denna kommer bli sjukt bra och som sagt är jag redan fast haha, ni kan se serie HÄR

Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar att jag såg en gif från serien på tumblr och tänkte att fan, den måste jag se, men kändes pretty hard i och med att jag varken visste namnet på serien eller vart den sändes; och så skriver du ett inlägg om den och länkar var man kan se den??? Alltså taaack!!!!

Svar: OMG HAHA! Vad roligt att mina inlägg kan hjälpa haha :DD
Josäfin

2016-11-01 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0