I know she's brave but it's trapped inside, scared to talk but she don't know why,

 
Ännu en tidig morgon i stallet bjöd denna måndag på. Hovslagaren har varit här och Amigo kan faktiskt gå igen haha. Snösulor och brodd på - hallelujah. Tänkte eftersom att han stått nästan en vecka så skulle jag löslongera idag så att han fick springa av sig. Däremot var han inte jättepigg som önskat. Som ni ser ovan ville han hellre ligga ner haha. Nej men han var pigg och glad men inte så hyper jag förväntat mig. Hade ju med kameran men fick inte så många bra bilder. Jag var ju så sjukt trött också så hade inte jättemycket energi att hjälpa till med, men han fick röra sig ett tag iallafall. Får se hur det blir imorgon men på onsdag och torsdag ska vi försöka rida ut beroende på hur vädret blir nu. Annars ska jag bara ta det lugnt idag tills jag ska jobba. Sov dåligt inatt också, är typ trött ända in i själen. Dessutom har jag nå förjäva ont i fingrarna? Alltså ni vet den där känslan när frusna fingrar håller på att tina och det gör jätteont och typ dunkar? Så känns det hela tiden mer eller mindre. Samt att det gör ont i lederna, särskilt i vänster hand. Vet inte vad jag har gjort, har varit så till och från sedan fredag och det var extra illa igår när jag skulle sova. Vad är det ens? Har väl frusit sönder dom eller skrivit för mycket PLU nummer på jobbet haha. Nej, nu ska jag ta ett varmt bad och sedan blir det creepy-podden och att redigera bilder. 

Kommentarer
Postat av: my

Men så söt :D Sååå skönt med brodd och sulor!!

2016-11-14 @ 14:09:04
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0