ladies all across the world listen up, we're looking for recruits.

 
Vaknade upp till ett vitt sverige men en mörk värld. Antar att ni hört allt om presidentvalet och all skit där. Hur fan kunde vi låta det här ske? När vann sexism, hat och rasism? Äh jag orkar inte ens. Annars är det snöstorm likt den dagen vi hade snökaos i skolan för några år sedan. Ni vet den jag jämt tjatar om när krisövernattning stod på menyn. Önskar man kunde se ordentligt på bilden hur mycket snö det är, är helt vitt utanför fönstret. Är inte så taggad på att lämna huset, mina myskläder, mitt te och ge mig ut till jobbet i detta. Håll ut Josäfin!! Spanien kommer om 9 dagar!! Nej fy, Amigo har också fått stå sina första dagar på länge. Han får så sjuka snöstyltor att vi knappt kommer någon vart. Eventuellt kommer hovslagare ut imorgon så att jag får stressa iväg på min lunch. Nej, nu är det dags att ge sig ut och dra till jobbet. Gråter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0