might call me crazy.

 
Halloj! Förlåt för att bloggen dog, min mobil vägrar koppla till min dator. Så istället för att redigera lite bilder så fick jag avinstallera och ominstallera itunes. Haha alltså hatar itunes så mycket. Så har fått slängt upp dessa på twitter från telefonen och sedan sparat dem på datorn. SUCK. Men annars har jag jobbat hela lördagen och sedan på kvällen gick jag och fem vänner på bio. Äntligen var det dags för magical creatures and where to find them!! Och den var så bra. Har fått världens push till att dra igång en Harry Potter kväll. Nej men sjukt bra gjord, bra storyline och bra karaktärer. Rekomenderar verkligen att se den på bio! Nu i skrivande stund ska jag sova. Så spännande var slutet på denna lördag. Har sovit så dåligt hela veckan så hoppas dels kunna somna och dels kunna sova utan att vakna 95 gånger per natt. Den som lever får se I guess haha, godnatt! 

Kommentarer
Postat av: myrtillus.blogg.se

den filmen var så himla bra! :-)

2016-11-27 @ 10:21:15
URL: http://myrtillus.blogg.se/
Postat av: Felicia Holmgren

Måste se den :D

2016-11-27 @ 14:16:43
URL: http://nouw.com/ffeliciaholmgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0