you think we're just pretty things; you couldn't be more wrong - we're standing strong, we carry on.

 
Halloj och "godmorgon" haha! Eller vem försöker jag lura, har varit vaken ett tag nu. Är bara så sjukt seg. Har tagit sovmorgon, kokat och ätit en skål pasta med en kopp te tillsammans med ett avsnitt av agents of s.h.i.e.l.d och nu sitter jag här och försöker slänga upp ett inlägg. Men igår var det ju halloween! Galet rolig kväll och så kul när alla verkligen går in för att klä ut sig. Har lite ordentliga bilder från kameran också men har inte orkat ladda in dem hehe, så bjuder på lite mobilbilder och snaps. Elin sminkade mig så att jag inte såg ut precis som jag gör varenda dag och vi drev om att 2016 var året Josäfin klädde ut sig till snygg på halloween. Ploppade även i ett par linser och damn vad jag blev extra snygg i dem haha! De ser bruna ut med ska vara röda och orange tho. Tack alla för en supermysig kväll och extra tack till systrarna Thorin som ordnat och dessutom shotout till Michelle som skjutsade hem oss. Bra kväll med många favoriter helt enkelt! Idag ska jag till stallet i blåsten och halvsnö-vädret och ikväll bio med mormor och morfar - helgen fortsätter! Ah om jag inte fryser ihjäl i stallet dvs. 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken rolig kväll! :)

2016-11-06 @ 15:40:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0