when it feels this good, you don't let go

 
Idag har varit både en seg och produktiv dag. Onsdagkväll var lugn och jag tröst käkade popcorn efter att ha fått tråkiga mäklar-besked. Eller ah, mäklaren sa att drömlägenheten var min och att vi kunde skriva kontrakt på torsdagen eftersom att de enda som var över oss dragit tillbaka eftersom att de fått ja på en annan lägenhet. Sedan ringer han ingen några timmar senare och ba LOL DOM ÄNDRA SIG. So yeah, fuck u haha. Så idag var vi på ännu en visning men buden har redan dragit över min budget. Lunchade med mamma och Poyo och efteråt så åkte jag iväg till Tilda för att fota! Hon ska sälja sin ponny och ville ha lite fina höstbilder. Så vi lekte lite med en ljus-slinga i skogen och fotade lite höstbilder ute vid ett höstigt träd, så har massor med fina bilder att visa! Fotade med 50 millimetern för att få det fint med slingan men eftersom att bländaren var så låg så är många bilder i dåligt fokus, aja många blev fina iallafall! Annars lär det bli AHS ikväll och sova eftersom att jag öppnar imorgon. Däremot slutar jag 15 så vi kanske kan få lite Amigo bilder och vädret tillåter. Yeyy!! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh fina bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-10-13 @ 19:55:59
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se
Postat av: Jossan

Men gud vilken rolig idé med ljusslingan! Ser fram emot fler bilder! :D

Svar: TACK!! :D
Josäfin

2016-10-13 @ 20:01:17
Postat av: Elin

Suuper fina bilder!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-10-14 @ 12:25:37
URL: http://www.equui.blogg.se
Postat av: my

Så coola bilder :D

2016-10-16 @ 02:10:18
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0