i try to hide it but i can't help but creep and stare

 
Så att fixa nytt pass gick snabbt och smidigt. Man ser ju ut som Uppsalas största druglord på bilden men det gör man väl jämt. Lite såhär tagen fint underifrån haha. Åkte sedan vidare till gränby för att skriva ut årets rad av bilder - vilket som vanligt blev många, herregud. Hade sedan en timme att spendera innan de skulle vara klara, inte bra för plånboken alltså. Gick till H&M för att köpa nya trosor men hittade såklart även ett par byxor och en klänning, heh. Men behövde ett par snyggare mjukisar och kläningen var en sådan där mysig höstig i grått och en liten text på. Drog också in en sväng på ICA för att kolla om de hade något färskt vegetariskt som jag kunde äta ikväll. Hoppades på schnitzel men hittade istället vegobitarna som låg på halva priset - perfekt! Köpte också två celcius (pga extrapris hehe) och en sallad till lunch att äta hemma framför min Jessica Jones rewatch. Så nu har jag ca 200 bilder att jobba med, ska nog göra det i helgen men lär säkert börja tidigare hehe. Älskar ju att göra detta varje år!! Byter ju ut bilderna på mina garderober varje höst, så taggad! Sedan åker förra årets ner i mitt foto-album. Men sen idag är det dags för jobb, ny jobbvecka here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0