i'm searching, living, wanting some peace

 
Hösten är verkligen här nu, så mysigt! Minus att det just nu blåser storm och att det ösregnat i två dagar för att sedan bli fint på kvällen igen. Ah ni vet, sverige-höst. Igår efter jobbet så hade jag och familjen filmkväll med snacks och idag har jag varit ledig. Så skönt, även om jag jobbar på lördag istället. Hur som helst så har vi röjt i stallet idag inför flytten. Plockat ner alla saker - vilket var mycket, tro mig!! Mamma sa att alla mina grejer skulle få ner alla småsaker i en IKEA kasse. Ah, bara mina benskydd, lindor och huvudlag var två IKEA kassar. Har också packar upp det mesta i nya stallet, fixat iordning boxen och så vidare. Kommer att bli så bra! Vi flyttar på lördag och sedan kommer jag att ha cykel-avstånd till stallet - hur skönt?! Kommer kunna ta kvällspromenader till stallet om man vill liksom. Annars så skulle sätta upp mina nya bilder men såg att det var många som saknades men efter att ha ringt till fuji löses problemet snabbt. Ska hämta de sista så fort jag har vägarna förbi. Nu blir det AHS, sova och en kopp te. Frös röven av mig när jag gick ut i blåsten på hundpromenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0