of all the things that make me mad I'm still longing for you

kan vi ba skärm-dumpen till vänster?? frågade om det var okej om vi tre kom över en sväng & fick dessa sms med typ några sekunders mellanrum hahaha ♥
 
Igår var en sådan där riktig fin mys-lördag. Efter en början i stallet och galopp på stubbåker så åkte jag iväg för att fotografera Elin när hon hoppade terräng (so yes, more pictures will be coming haha) och sedan stressade jag och Frida in till Uppsala. Eftersom att det varit så fint väder hela veckan så skulle vi sätta oss i en park med vin och fika och ta vara på sista sommar-dagarna men när molnen rullade in blev det fika, vin och kaffe hemma hos Elin istället. Snackade skit och fikade tills vi insåg att "åh vi kanske borde äta något" och då rullade den brillianta idén om online pizza in. Såklart hehe. Förresten, ni har aldrig upplevt inre stress tills eran pizza-order försvinner från appen innan pizzan är framme?! STRESSEN ?!?! KOMMER PIZZAN DYKA UPP?? KOMMER VI SVÄLTA??? INGEN VET!!! Ah, pizzan dök upp iallafall och det var det bästa jag ätit in days typ. American Takeaway är livet liksom. Senare på kvällen så gick vi vidare hem till Caspian för att hänga, dricka mer vin och snacka mer skit. Perfekt lördag på alla vis om vi förtränger att jag ville dra på mig mina galaxy-skor igen som inte använts på länge. Gick med dem en kväll och kom på varför de inte användes så ofta - aj!!! Aja, idag blir det chill, häng i stallet och eventuellt ett bio-besök ikväll. Den som lever får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0