she says she's tired of life; she must be tired of something

 
Saknar detta något enormt! Finns inget roligare än att leka i höga vågor. Däremot är man ju en som alltid ska leva på gränsen (du å jag martin haha) vilket resulterade i att man spolades upp på stranden några gånger och fick sand i hela bikinin. Anna däremot slog nog rekord iu att bli "dränkt" av vågorna eftersom att hon inte bottnade lika bra som oss andra hehe. Bästa var ju antingen när Martin surfade med på en våg och sedan när han dök upp ovanför ytan igen så kom nästa stora våg medan vi skriker "MARTIN AKTA!!" och innan vågen slår över honom hör man ett "RIP MEEEE" från Martin haha! Andra var väl när jag skulle dyka igenom en stor våg och krockade med Anna och madrassen som spolades bort vilket gjordes att jag spolades upp på stranden utan mina solglajjor. Om ni undrar hur stora vågorna var så blev jag typ nerspolad när jag stod i vattnet, alltså var dem närmare 180 höga! Sjukt ju! Dessutom så starka att de lyckades flippa Martin på madrassen så att han slog över. Önskade så mycket att jag hade en vattentär gopro där. Nästa gång?? 

Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Älskar att hoppa runt bland vågorna jag med :)

2016-09-06 @ 19:16:43
URL: http://tilda.vione.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0