sigging through the trash to get your grande cup of coffee

 
Halloj! Igår blev det en ridtur på stubbåkern igen. Amigo var väl inte på sitt bästa humör och förutom att det var full fart hos grisarna så var dessutom vår största fiende robotgräsklipparen ute och åkte. Så vi jobbade mycket med böjning, svängar och att svara för skänkeln och i slutet var han faktiskt fin och då galopperade vi några vändor. Kvällen spenderades hemma hos Thea med snacks, vänner och The Conjuring, myys! Sen istället för att ta tag i våra liv och åka hem för att sova fastnade vi på youtube såklart och typ kollade på Kenzas bröllopsklänning-video. Goals, kan ingen jag känner faktiskt gifta sig!! Vill gå på bröllop!! Nej och idag sitter jag här med en perfekt bulle i håret och kommer sen på VAFAN SATTE JAG UPP DEN FÖR??? Ska ju åka iväg och knäppa nytt passfoto ca nu. Insåg ju när vi åkte till Spanien senast att mitt pass gick ut typ fem dagar innan, oups! Så dags att ta tag i det. Får se om jag möter upp två cupcakes för sällskap eftersom att jag tänker skriva ut årets hög av bilder som jag gör varje september. Tar ju en timme innan jag kan få dem så uppskattas ju att inte behöva gå runt själv haha! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh vad mysigt!

2016-09-26 @ 16:48:38
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0