somebody tell me what's better than love?

 
Började dagen i stallet på en ny stubbåker och lyckades med att inte ramla av. So that's that haha. Nejdå, idag var nästan raka motsatsen - väldigt lugn och lite grinig Amigo. Dock väldigt fin (ser jag nu på bilderna hehe) men lite grinig som han är ibland - går inte att svänga och går inte framåt. Jag och mamma var uppe och red en sväng, galopperade lite upp och ner vilket han tyckte var roligt. Väl framme var han väldigt fin men misstänker att han varit finare om jag haft med min halsring upp - är däremot lite feg eftersom att det är en ny stubbåker och dessutom lutar den lite nedåt och jag var rädd att han skulle bli lite triggerd hehe. Aja, var over all ett bra pass ändå, sen fick mamma rida lite också så fick jag fota. Så massor av nya rosa bilder coming up! 

Kommentarer
Postat av: Ida ❉

Vad fin häst :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2016-09-17 @ 20:55:49
URL: http://nokins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0