bloggen har stått tom pga baksmälla

 
Som rubriken lyder - japp. Drunk Aunt Josäfin har varit i farten igen under lördagens 50 års fest för pappa och gårdagen spenderades så gott som i sängen med en halv säsong gilmore girls. Lämnade den dock för kvällen när det var pizza, vegansk cheesecake, chips och några filmer. Enda bra med söndagen alltså haha, för att citera Caspian: "Fan vad nice!! Bra soffa, bra tv, bra sällskap! Vad mysigt!!". Och sen sa Thea att han lät som en farmor och vi skrattade och åt mer chips. Men lördagen däremot var en riktig superlördag! Ledig dag och på kvällen var det party för pappa som fyllt 50. Sjukt rolig kväll och alldeles för mycket hallonlakrits shots... Så fort jag gick förbi baren vart jag indragen av någon som skulle shotta med mig!! En gång blev det tre på raken för att någon blev sur för att de inte fått vara med. Ni kan ju tänka er haha. Plus att jag snubblade påväg ut ur bussen och har skrapat upp knät, var alltså helt röjd igår. Inte ett av mina proudest moments. Men nu tillbaka till verkligheten, ska till stallet idag och longera innan jobbet. Ryggen är ju fortfarande fucked så får vänta med att hoppa upp på hästryggen igen ett tag. 

Kommentarer
Postat av: My

Haha lät ju som en grym kväll :D

Svar: Verkligen! Mådde som man förtjänade dan efter hahaha!
Josäfin

2017-04-24 @ 19:47:03
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0