cause I've seen love die way too many times when it deserved to be alive

 
Hallå där, denna molniga onsdags morgon. Jag är trött, har lite ont i halsen och väntar på att mina pollentabletter ska kicka in, sedan blir det en tur till stallet innan jag ska till jobbet. Längtar redan till imorgon då jag är ledig, har crawing för en sovmorgon haha. Igår så har jag haft taconight med Ronja & Thea och annars så är det valborgs vecka - och ni vet vad det betyder!! Fram till söndag blir det nog rätt lugnt dock, jobbar fram till lördagen och sedan ska vi fira Poyo. MEN SEN ÄR DET VALBORG FÖR HELA SLANTEN! Är så sjukt taggad, hoppas att vädret är på vår sida bara. Sedan var det inte så mycket mer, Jonas (frisern i stallet) mosade in mig i Amigo igår och insåg att ryggen är mer än fucked haha. Orkar inte mer knas med den här skitryggen nu. Meeeen vi ses och hörs?? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer brickan ifrån? :D

Svar: haha ICA faktiskt!
Josäfin

2017-04-27 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0