somewhere weakness is our strength, and I'll die searching for it.

 
Igår började dagen med sol och moln, snöade när jag åkte till stallet, haglade sönder i stallet så jag och Amigo stod i dörren och väntade ut det, väl på banan så snöade det, sedan blev det sol och när vi gick ser ni ju på mittenbilden hur det såg ut. Och ah sen haglade det lite mer. VART FAN ÄR MIN VÅR??? Alla ba "riktigt aprilväder haha" och jag känner bara att tacka fan att det är maj snart då! Men som ni också ser var det sol och fint när jag drog hem. Bussen var också så sen att jag kom till min andra busshållplats en minut innan bussen kom, score. Ska den vara sen så kan den fan vara sen ordentligt så att jag slipper vänta länge haha! Men nu ska jag avsluta detta inlägg om väder?? Hur tråkigt hahah! Men hände inte mycket mer. Var trött, hade ont i ryggen, kom hem sent och åt typ popcorn till middag för det tyckte jag att jag förtjänade efter denna skitdag haha. Hoppas på en skön och bra ledig dag denna torsdag dock, hallelujah för sovmorgonen! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina bilder!!

2017-04-27 @ 10:06:15
URL: http://equui.blogg.se/
Postat av: My

Alltså himlen på bilden i mitten!!! Jordens undergång eller hahaha

Svar: hahaha ja men typ?? sprang därfirån typ hahah
Josäfin

2017-04-27 @ 11:47:08
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0