varför bloggen har stått tom

 
Because of THIS FUCKER!! Närå men vafan?? Från 0 till hundra av ingen anledning och sedan slog jag ner i marken platt på ländryggen. Nice. Eller inte. Sen ligger jag på marken och kan typ inte andas för att det gör så fucking ont och så kommer han fram och nosar mig i ansiktet. Jag menar jättegulligt men jag är inte särskilt glad på dig just nu !! Men inget är brutet har bara extremt ont i ländryggen och i nacken (har typ sträckt höger sida lätt) samt lite ont i armarna. Precis vad jag behövde. Aja mamma fick det på bild iallafall haha. Igår var jag och mamma i stockholm och käkade lunch och jag mådde helt ok på dagen (hade ju ont men med voltaren så funkade det) men senare på eftermiddagen så pulserade hela ryggen och nacken gick upp i huvudet så pass att jag började må illa, så spenderade kvällen i sängen och är sjuk från jobbet idag. Mår ungefär som jag gjorde igår morse men ska verkligen bara ta det lugnt. Det enda riktigt jobbiga är att jag får ont av att sitta i samma position efter ett tag så får försöka blanda mellan att sitta i sängen och ligga ner. Men antagligen är det ju bara själva smällen som fortfarande gör ont så det borde ju lätta under dagen och iallafall till imorgon. Räknar med att jobba då iallafall så får vi hoppas att de försvinner så fort som möjligt. Men därför har det stått tomt här iallafall! För att min ponny ibland är, tja, satan. haha. 

Kommentarer
Postat av: Pink Unicorn Metalhead

Visst :) Är supermysigt där :)
Men usch stackare!! jag har faktiskt varit med om samma sak fast för väldigt längesen. Jag kunde inte heller andas, riktigt obehagligt

2017-04-18 @ 14:50:28
URL: http://nouw.com/frda
Postat av: Sanna

Neeeej, åh vad hemskt! Mer och mer ångest för varje bild, haha! Men tur att det gick så pass "bra" iaf. :)

2017-04-18 @ 15:42:01
URL: http://www.sannajohansson.com
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Men gud, haha! Tur att det ändå gick "bra"!

2017-04-18 @ 18:01:15
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/
Postat av: My

Alltså Amigo din galning!! Hoppas det ger sig snart, ryggen och nacken är ju det värsta också...

2017-04-19 @ 07:34:21
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0