there's too much hate, there's too much hurt for this heart

 
Halloj och godmorgon på er! När detta kommer upp är jag redan i stallet och släpper ut hästarna (förhoppningsvis???).  Har inte suttit vid datorn så mycket sedan vi hördes ordentligt sist, var ju hos kiropraktorn i torsdags och blev liggandes i sängen med värmekudden och tomatsoppa. Mina överansträngda muskler i ländryggen är tydligen värre än vi trott, därav att jag fortsatt haft ont. Tydligen så har mina små muskler närmast ryggraden "lagt av" - alltså de gör ingenting? Vilket resulterar i att de yttre och större musklerna gör dubbelt jobb och nu pallar de typ inte mer och gör jätteont, är svullna och varma. Vet ej om jag skrev det innan men smärtan har ju liksom strålat ut i benen och det beror på att mina baksida-lår muskler också måste hjälpa till att stabilisera ryggen för att hälften av musklerna inte gör något och andra hälften jobbar på 200%. Rip, alltså jag pallar ej. Utöver det hade jag två låsningar i ländryggen och en i övre ryggen mellan skulderbladen där den alltid sätter sig, har ju skolios så ryggfan är ju sne där så låsningen sätter sig alltid som sten. Nej men fick knäcka ut skiten, fick laser och nummret till en sjukgymnast som ska ge mig övningar för att bygga upp de små musklerna igen. Jag får ju sjukt ont såfort jag bara tränar lite och det är för att de yttre knappt pallar att hålla mig uppe (hhaha ja jag är 22 år, pls send help???). Så ska få "tant-övningar" (haha) (ord från min kiropraktor) och försöka komma igång med att träna lite. Men tills dess - det blir värmekudde, voltarentabletter och att ta det lugnt. Får typ inte lyfta tungt eller göra andra ansträngande saker för ryggen utöver det jag får i schema av sjukgymnasten. Jaja, slut pratat om detta!! Idag ska jag jobba (mer tråkigt haha) men sedan ska vi äta kräftor, dricka vin och bara njuta av livet en stund. Plus att my girl Agnes är i Uppsala igen!! MY GUUURL IS HOME! Så vi ska nog vända denna lördag till något superbra, hoppas ni har bra helg ni också!! 

Kommentarer
Postat av: Sharon

Fan vad sämst att du har ont! Hoppas det går över fort i alla fall!

SV:Den var väldigt lyckad! Men jag förs som satan hahah ;D Dock värt det

Svar: jaa sämst, har ej tid för detta haha!
Josäfin

2017-08-26 @ 11:54:36
URL: http://leggohouse.blogg.se/
Postat av: My

Fyfan var inte lite grejer i ryggen...!! Krya!

Svar: ja vafan kan den ta sig samman?? haha!
Josäfin

2017-08-28 @ 08:55:03
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0