at least I got you in my head; sleepovers in my bed-

 
Torsdags-fika är aldrig fel, speciellt inte på Café Årummet men några vänner. Har jobbat, plockat in hästarna i det här jävla slask-vädret vi har (älskar att ha häst just nu haha) och sedan blev det fika innan jag drog hem och chillade. Gjorde falafel och plötsligt var klockan nio?? Lär väl chilla ett tag till dock innan jag lägger mig och kollar på Riverdale. Annars så rullar livet på som vanligt. Jobbar, sover, äter, ser på orimligt mycket Will & Grace (hur har jag missat) och har konstant min vetekudde varm. Har haft ont i ryggen i veckan igen, jävla skitmuskler. Mina muskler i ländryggen är grovt överansträngda sedan jag flög av hästen i våras och hade typ lagt av helt för er som missat, så har ju övningar på min pilatesboll som jag ska göra varje dag. Är dock dålig på att göra dem varje dag just nu utan brukar typ bli två lite jobbigare gånger och två-tre kortare gånger där jag bara drar igenom övningarna. Ska ju inte göra dem länge men ryggen är ju iallafall lite bättre så kör på det sålänge, kör dock varje dag resten av veckan nu för att jag har ont. Vet inte vad jag gjort men den pallar ju inget. Att vara ute och dansa en kväll i gympaskor och man vaknar upp dagen efter och är 50 år äldre haha. Men nog med klagande på ryggen nu, får ringa kiropraktorn efter helgen om skiten inte ger sig. Men nu ska jag hitta på något annat och sedan lägga mig till riverdale. Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men mums!!<3

Svar: sååå gott ju!
Josäfin

2017-12-15 @ 08:54:23
URL: http://michellekuru.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gottis!!

Svar: fika = livet
Josäfin

2017-12-15 @ 08:56:45
URL: http://lindaviktoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0