netflix & marvels The Punisher.

 
Nu är jag klar med alla 13 avsnitt av The Punisher. Och DAMN, this was some good shit!! Intressanta karaktärer, spännande plot, bra bad guys och jävligt snygg action. Serien tar plats efter andra säsongen av Daredevils där vi för första gången vi får träffa Frank Castle, the Punisher. Den föredetta soldaten som förlorade hela sin familj och dedikerat resten av sitt liv med att straffa de som varit skyldiga. En massmördare med moral och etik, ute för att få hämnd för sin mördade familj, en man som tog lagen i sina egna händer. I denna serie är han klar med sitt mission och försöker ligga lågt i sitt nya jobb. Enda tills han får ett mejl med en video som slänger in honom i mysteriet igen. Var det verkligen maffian som mördade hans familj eller är det något mycket större som döljer sig under ytan? Gillade ni Frank Castle i Daredevil kommer ni gilla denna serie, och har ni inte sett Daredevil är jag säker på att ni kommer förstå denna serie ändå. Serier som denna är inte min kopp av te egentligen men tro mig, jag kunde inte sluta binga. Jävligt bra helt enkelt, ni kan se den HÄR.

Kommentarer
Postat av: Tessie - Fotograf

SV; Det börjar kännas bättre, dock misstänker jag att det även är nått annat som inte står riktigt rätt till. Så väntar på utredning.

2017-12-04 @ 14:39:02
URL: http://photobytessie.blogg.se
Postat av: Emilia

Bra tips, ska kolla in denna! :)

2017-12-04 @ 19:29:15
URL: http://nouw.com/emiliajoohansson
Postat av: Boel

Låter spännande! Måste kolla upp :)

2017-12-04 @ 20:47:45
URL: http://boelsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0