and it isn't a secret if you can't keep it.

När jag och mamma pratar om den vegetariska skinkan från pärssons jag hittat. 
Jag: Alltså den smakar precis som lördagskorv, helt sjukt.
Mamma: Men gud vad konstigt!
Jag: Nej alltså jag lovar att jag hade kunna lagt det på en macka till pappa och han hade inte märkt någonting!
Mamma: Ja fast han åt ju också hundarnas godiskorvar istället för ölkorvar utan att märka något...
 
När vi pratar om hur taggade vi är inför melodifestivalen:
Elin: Ja vi sa till Lotta att vi inte kommer om vi inte får se mellon. Hon trodde vi skämtade. 
Jag: Nej fan då kommer vi efter mellon haha!
Elin: Ja man missar inte mello!!
Thea: Ska Måns vara med??
Jag: Nää men han dyker nog upp på något hörn.
Thea: Då borde vi vara hemma hos mig för jag har störst TV. 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Hahahhaha!

2017-02-05 @ 16:26:28
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0