I can barely sleep, barely eat and it's been three whole weeks since I heard you speak.

 
Hallå där allihopa! Slänger upp lite bilder ifrån måndagens tur till stallet i snöstormen. Klockan är kanske halv två på eftermiddagen och hästarna kom springade till mig i hagen och bara "TA IN OSS!!" haha! Så söta! Dock var det svinkallt och blött ute, inte så nice. Hade önskat likadant väder som igår när solen sken men man jobbade hela dagen. Annars så bjöd gårdagen på andra spännande saker som insläpp i stallet efter jobbet, en räkmacka, ett långt varmt bad, beställande av lite mediciner från apotea (skulle beställa vego-kosttillskott och klickade samtidigt hem lite åksjuke tabletter mot yrseln och voltaren tabletter) och dessutom så tvättade jag innan jag somnade till shadowhunters. Idag ska jag också till stallet och jobba, så spännande är mitt liv för tillfället haha! Så jag passade på att få lite spänning i vardagen och BOKADE YOU ME AT SIX BILJETTER TILL STOCKHOLM!! Så den 23 mars ska jag och Sara till fryshuset, precis som vi gjorde för nästan precis 3 år sedan?? Är så taggad hur som. Shout out till min kollega Hanna som kunde byta pass med mig haha. 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Så fina bilder!

2017-02-09 @ 15:40:32
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0