save your breath and I'll talk instead

Halloj halloj här från mitt bakis jag. Eller är inte så bakis egentligen, är bara så sjukt jäkla trött eftersom att jag kom hem typ fem och satte mig framför gilmore girls och käkade överbliven pizza. Bra slut på kvällen haha! Nej men igår så belv det utgång för att fira alex som fyllt år, så vi hängde på birger och dansade tills klockan halv tre kanske?? Då Thea kom och hämtade mig och Elin, true friend!! Sedan så hamnade jag hemma hos Thea och drack varm choklad och därför kom jag inte hem innan fem?? Så idag har jag försökt sova och bara inte gjort något alls?? Kan en person ens göra så här lite på en lördag?? Är det såhär det känns för alla som inte har en häst haha?? Fy fan vad jag bara slösat en hel lördag och ångrar det inte ens?? Har badat i över en timme och ätit jordgubbar med nutella, för sånt hade jag hemma haha! Och nu har jag försökt skriva detta inlägg i typ två timmar hem hoppat mellan att "oj nu ska jag se ett avsnitt gilmore girls" eller "åh nu ska jag göra mackor" och massor av skit. Kvällen bjuder på mello och sen ska jag fan sova för är så in i satans trött. Somnade liksom strax innan klockan 6 och sov till åtta?? Sen har jag halvsovit fram till halv tolv när jag faktiskt lämnade sängen för att göra frukost. Så illa haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0