they say that problems come come in pairs; I am number one so take a look at your friends

 
Här har ni ett rörigt collage från min lördag och söndag. Vi börjar med en fräsch bild på mig, har glömt hur jag ens ser ut när jag är fräsch haha. Har legat i sängen två dagar i rad med ryggont liksom, not fräsch. Sen har vi en bild på min avocado pasta som jag försökte göra lite artsy. Måste införskaffa precis 1 snygg skål till mina mat-bilder. Sen var det dags för tequila fest!! Nej skojade, det var mellokväll och Anna tog med mer hotsnacks och popcorn vi kunde äta. SEN var det dags för tequila fest. Vi slaktade fem flaskor tequila. Bästa är ju ändå när Caspian och jag inser att all tequila är slut och ba "jaha, lite trist ändå" - dvs bra för vi behövde INTE mer tequila. Kvällen avslutades med pannkakor hemma hos mig klockan fyra. Sen var det söndag och jag var bakis. Men det var sol. Hatar när det är sol och man är bakis, alltså känns som man slösar hela dagen?? Sen blev det molningt tills en skulle lämna sängen för att åka till stallet. JAHA. Also, kolla den svarta kaktusen som jag fick av mamma i alla hjärtans dag present?? BÄSTA JU!! Efter stallet åkte jag hem till pappa och käkade räkmacka - så sjukt jävla gott. Avslutade med att åka hem i solnedgången och nu sitter jag här. Dags för chips och dipp my friends!! 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Fyfan 5 flaskor!!!! Hahaha

Svar: ändå sjukt att man lever hahahahaha
Josäfin

2017-02-19 @ 19:31:06
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0