you make the rules up as you go; so, I've gone and made some of my own

 
Halloj! Har varit lite off på bloggen, glömde tidsinställa något igår. Ovan ser ni hur min alla hjärtansdag kväll så ut, plus en skål chips med dipp och shadowhunters. Igår kom mormor och morfar över innan jobbet för att morfar skulle målar något i taket han grubblat på länge medan jag inte ens märkt det haha. Nussen! Annars är det min lediga dag!! YES ÄNTLIGEN!! Däremot startar den nu med ett kiropraktor besök klockan nio. Vet inte om jag nämnt det här men alla runt mig (haha) har hört mig klaga på att jag haft ont i ryggen ett tag och sedan i tisdag så bara dog den helt när jag plockade upp paket och jag har haft sååå sjukt ont till och från sedan dess. På riktigt, har typ kroppen av någon som är 100 år?? Trodde att jag var bättre igår men efter att ha gått mellan bussarna så hade jag ont igen - dvs dags att boka en tid till att fixa till det. Är rädd att något kan ha hamnat i kläm igen då det inte känns som att något sitter fast? Är mer som musklerna som gör ont och ilar ända ut i höger ben. Nacken är också fucked men mitten av ryggen är helt okej. Dock ländryggen som är det stora problemet. Well, önska mig lycka till haha. Annars är dagen oplanerad, får se om något roligt dyker upp eller om man är paralyserad av smärta när man kommer hem haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0