you're in love, but for as only as long as you're wanted.

En lite försenad recap på lördagens bravader. Började med skumpa med Frida i väntan på de övriga som var sena, mest för att Thea höll på med min episka cupcake bukett som jag fick hehe. Folk kom över, vi snackade skit, skrattade, mina vänner provade hur många som fick plats i mitt kök för att sjunga för mig osv osv! Sedan röjde dagen på och klockan tre var det dags för kaffe! Bästa bilden på Simon i min datorstol i köket med en rosa kopp kaffe. Also, Caspian frågade om jag hae mjölk men svarade att jag tyvärr bara hade vegansk grädde haha! Sedan har vi sista krigarna kvar strax efter tre där vi snackade amerikask politik. Just me and my friends!! Sedan halv fyra rullade vi vidare till mc'donals. Thea var skjuts till sina föräldrar och körd (ah för vi har så långt till donken ...). När vi går av så säger Thea att hon ska stanna i bilen och Martin ger henne sin Jack Daniels flaska varpå vi säger "DU KAN INTE STANNA I BILEN SÅDÄR". Så vi drog med henne in haha. Sedan har vi även Simons "fan vad jag är taggad på donken" bild, som han också sa var en av de snyggaste bilder på honom. Sa att jag skulle skicka den till honom dagen efter och fråga om han tyckte samma då. Sedan rullade vi hem igen och kvällen slutade med pommes med cheddar-dipp och chillicheese i sängen halv fem på morgonen med gilmore girls. Nice haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0